Retour- en terugbetalingsbeleid
Bestelling niet naar wens?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Wanneer de retour is gecontroleerd en is goedgekeurd, krijg je het volledige aankoopbedrag van je product(en) terug. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar Dartshop Lochten zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,18 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gekozen vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren onbeschadigd in de originele staat en onbeschadigde verpakking aan Dartshop Lochten geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@dartshoplochten.nl. Wij zullen vervolgens het verdere proces met je doornemen en uiteindelijk het verschuldigde aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is
Opmerkingen:
- Er mag geen gebruikersschade zichtbaar zijn, zowel op het product als op de verpakking.
- Het product moet compleet worden geretourneerd, zoals wij het product hebben geleverd. Inclusief verpakking en/of handleidingen, bevestigingsmateriaal etc.
- Er is geen sprake van een gepersonaliseerd product, zoals bedrukte flights, shafts of surroundringen.
Defect binnen de garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dartshoplochten.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Producten zijn verkeerd geleverd
Zijn de bestelde dartartikelen verkeerd geleverd? Dan gaan we dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen.
Neem contact met ons op via info@dartshoplochten.nl en geef duidelijk aan om welke bestelling en om welke producten het gaat.
Hieronder vind je de geldende regels.
- De verzendkosten van een verkeerd geleverd artikel zullen voor onze rekening zijn. Je ontvangt van ons een retourlabel waarmee je het product kosteloos kunt terug sturen.
- Dartshop Lochten is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan tijdens het verzendproces.
- Ruilen en of retour dient ten alle tijden binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gemeld te worden via info@dartshoplochten.nl.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.